منوی اصلی

چه قدر طول میکشد کالا پس از ثبت سفارش برای من ارسال شود؟

با توجه به کالا خریداری شده، بین 1 تا 2 روز کاری زمان خواهد برد.

آیا ارسال برای شهرستان هم دارید؟

در راستای درخواست شما عزیزان؛ فعلا فقط ماهی فایتر با شرایط زیر برای شهرستان ها ارسال می شود:

  • ارسال از طریق اتوبوس انجام میشود
  • ارسال توسط پیک فیدارا به صورت رایگان تا ترمینال
  • پرداخت هزینه اتوبوس از تهران تا شهرتان بر عهده شما عزیزان می باشد

به زودی شرایط ارسال کالاهای دیگر نیز فراهم خواهد شد

هزینه ارسال کالا چگونه است؟

*** مناطق 22 گانه تهران :

– برای سفارشات بالای 50 هزار تومان، ارسال رایگان
– برای سفارشات زیر 50 هزار تومان، مبلغ 7 هزار تومان ثابت

*** حومه شهر تهران و استان البرز :

– برای کلیه سفارشات، معادل مبلغ پیک موتوری های اینترنتی (اسنپ باکس و الو پیک)

*** شهرستان :

– جهت مشاهده شرایط ارسال سوال قبلی را مطالعه کنید ( آیا ارسال برای شهرستان هم دارید؟ )

آیا تمام آیتم های سفارشم را در یک بسته بندی دریافت خواهم کرد؟

با توجه به نوع محصولات خریداری شده اعم از: ماهی گوشت خوار، ماهی گیاه خوار و … هر محصول در یک بسته بندی جداگانه قرار خواهد گرفت و در یک نوبت برای شما ارسال می شود.

آیا امکان ارسال 2 سفارش بصورت همزمان برای یک آدرس وجود دارد؟

در صورت یکی بودن آدرس ایمیل ها و یکسان بودن آدرس، شما می توانید با تماس با تیم خدمات مشتریان درخواست خود را اعلان نمایید. توجه داشته باشید باتوجه به تامین کالا از تامین کنندگان متفاوت زمان ارسال با این روش زمان بر می باشد.

آیا امکان تغییر آدرس وجود دارد؟

قبل از ارسال کالا از طرف تیم ارسال شما پیامکی حاوی زمان ارسال دریافت میکنید. در صورت تغییر آدرس می توانید با پشتیبانی فیدارا تماس بگیرید.

من سفارش خودرا کنسل کرده بودم اما سفارش به دست من رسیده است. باید چه کنم؟

اگر به هر دلیلی سفارش کنسل شده از سمت شما دوباره ارسال شده است، لطفا پیک فیدارا تحویل نگرفته و از دریافت امتناع نمایید. اگر به هر دلیلی در آن زمان تحویل گرفتید، خواهشمندیم شرایط بازگشت کالا را مطالعه فرمایید.

اگر من تماس بگیرم و درخواست ارسال سریع داشته باشم، امکان پذیر است؟

متاسفانه امکان انتخاب نوع ارسال وجود ندارد.

برگه تحویل کالا چیست؟ چرااهمیت دارد که آن را به دقت بخوانم سپس امضا کنم؟

برگه تحویل کالا در واقع سندی است که پیک فیدارا آن را به هنگام تحویل کالا به شما، در اختیارتان خواهد گذاشت. این برگه فهرستی از انتظارات فیدارا از شما به هنگام دریافت و پذیرش کالاست. فیدارا فرض می‌کند که شما به عنوان مشتری با امضای این برگه، از شرایط و ضوابط پذیرش کالا و بازگرداندن آن مطلع هستید. بر این اساس از شما انتظار می‌رود که پیش از پذیرش سفارش خود، کالای ارسالی را به طور کامل و درست بررسی کنید و از تطابق اطلاعات روی جعبه با کالایی که در سایت ثبت کرده‌اید، اطمینان حاصل کنید. با این حال اگر در زمان شروع استفاده از محصول به مشکلی برخوردید، خوشحال خواهیم شد که برای حل آن با تیم خدمات مشتریان فیدارا تماس بگیرید.

من سفارش خود را تحویل گرفتم و برگه تحویل آن را نیز امضا کردم. اما متوجه شدم که از آن رضایت کامل ندارم. آیا می توانم درخواست تعویض کالای خود را داشته باشم؟

متاسفانه امکان انتخاب نوع ارسال وجود ندارد.

شرایط بازگشت ماهی زنده چیست؟